Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Meet n' Eat


Την πρώτη φορά που μου μίλησαν δυο φίλοι για το εστιατόριο αυτό στα Μελίσσια σκέφτηκα: "Μ... ωραία ας δοκιμάσουμε και ένα Αφρικανικό εστιατόριο... αλλά δε νομίζω να τρελαθώ κιόλας..." 'Ηταν η τελευταία μου σκέψη πριν το Kozi's γίνει στέκι μου.
Ένας απλός χώρος στην Παναγή Τσαλδάρη στα Μελίσσια επανδρωμένος με συμπαθέστατους νεαρούς άνδρες οι οποίοι έχουν πάντα ένα καλό λόγο για να πουν στον πελάτη και φυσικά άποψη για το φαγητό εάν αυτό τους ζητηθεί.
Δεν ξέρω ποιο είναι το καλύτερο πιάτο τους και ποιο το χειρότερο. Τα έχω δοκιμάσει σχεδόν όλα και έχω την ίδια άποψη! Να ζήσει ο ψήστης!!
Τα κρέατά τους είναι μαριναρισμένα με Αφρικάνικα μπαχαρικά που τους δίνουν μια γεύση από αλλού. Το ψήσιμο - που παίζει και πολύ μεγάλο ρόλο - είναι προφανώς από χέρι επαγγελματία με μεράκι.
Δεν έχω πολλά να πω! Αν θέλετε να φάτε νόστιμα μπέργκερ, ωραία σταβλίσια μπριζόλα ζουμερή και καλοψημένη καθώς και υπέροχα παϊδάκια, κι όλα μαροιναρισμένα σε μυρωδικά που θα σας τα ξιδέψουν σε άλλη γη και σε άλλα μέρη... τότε δοκιμάστε το Kozi's!


1 σχόλιο: